EFEKTY SPECJALNE
Testy teksturowania

Teksturowanie będzie przeprowadzane różnymi technikami. Części z nich prawdopodobnie nawet nie będzie mi dane poznać: zamawiając gotową postać u któregoś z moich uzdolnionych współpracowników (a są to najlepsi w Polsce specjaliści w dziedzinie grafiki, modelowania i animacji 3D) nie będę wnikał w jaki sposób uzyskany został dany efekt. Mimo to, na swoje potrzeby przeprowadziłem kilka testów, by po prostu wybrać charakter tekstur dla danej postaci. W prezentowanych renderach zastosowałem rewelacyjny program DarkTree Textures przeznaczony do tworzenia fantastycznych map proceduralnych z możliwością renderowania ich do tekstur - z kilkoma opcjami mapowania. Aby w pełni docenić jakość przygotowanych tym softem map proceduralnych poniższe przykłady wyrenderowałem w rozdzielczości finalnej - HDTV, czyli tej, w której będę renderował wszystkie sceny do filmu. Wystarczy kliknąć wybrany rysunek i poczekać chwilę na załadowanie obrazków (oczywiście chodziło o tekstury, więc nie zwracajcie uwagi na niedopracowane, robocze siatki).